Utolsó kommentek

Biafra in Hungary

Szőrök 2010.09.03. 11:17


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szevasztok Anyaszomorítók!

Ha valakinek mond még az a név valamit, hogy Jello Biafra, vagy Dead Kennedys, annak ajánlom a figyelmébe a West Balkán vasárnapi koncertjét, ahol Biafra mester lép fel új csapatával a Guantanamo School of Medicine-el. Biztos elnyomnak egy-két klasszikus Kennedys nótát is. Sajna én már beterveztem egy másik pogromot, bár mentségemre szólva ott voltam a Biafra nélküli Kennedys 2003-as Pecsa-beli koncertjén.
 
Egy kis tisztelgés gyanánt ide másolok pár anyagot, amit a héten találtam a Utube-on:
 
1. A Moon Over Marin című DK klasszikust (az olajszennyezésről szóló kísérő fotók sajna mindig aktuálisak, bárhol, bármikor).
 
   
2.) Egy Matthew Good nevű érzékeny lelkű fiú elkészítette a nóta funky verzióját (szerintem not so good, sőt annyira szar, hogy már jó).
 
 
3.) A Holiday in Cambodia Foo Fighters és Serj Tankian (ex System of a Down) féle feldolgozása. 
 
 
 
4.) Egy kiscsaj játszza az agyát a Police Truck DK nótát.
 
  
Kalifornya, über állesz, Kalifornya űűber állesz! Viszlát Las Vegas!

Címkék: jello biafra dead kennedys

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyasok.blog.hu/api/trackback/id/tr582268623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása